wtorek, 3 listopada 2015

Dziękujemy za wsparcie Nationale-Nederlanden


Oprócz barbershopów i naszych wspaniałych ambasadorów takich jak Ty, wspiera nas w tym roku także Nationale-Nederlanden - ich zaangażowanie umożliwiło przygotowanie wielu materiałów związanych z kampanią oraz realizację tournée naszych ambasadorów i ambasadorek po całym kraju.

Co o tym wszystkim mówią przedstawiciele firmy?

W prowadzonej w Nationale-Nederlanden działalności zawsze uwzględniane są kwestie społeczne. Dlatego  chętnie angażujemy się w ważne dla otoczenia tematy oraz lokalne problemy, a kiedy trzeba, wspieramy potrzebujących. Dzięki takiemu zaangażowaniu wiele przedsięwzięć znacznie zwiększyło swój lokalny zakres oraz skalę nagłośnienia danego tematu.

Temat nowotworów, zarówno u kobiet, jak i mężczyzn, jest nam szczególnie bliski. Po raz pierwszy pojawił się przy okazji wprowadzania ubezpieczenia na wypadek nowotworu, w ramach którego przeprowadziliśmy badania i konsultacje z lekarzami, osobami chorymi oraz ich rodzinami. Wyniki analiz pokazały nam, że istnieje potrzeba edukowania społeczeństwa w zakresie szeroko pojętej profilaktyki, zarówno w wymiarze zdrowotnym, jak i finansowym. W naszych działań nie poprzestaliśmy jednak tylko na komunikowaniu do Polek i Polaków konieczności zmian w codziennym życiu. Wdrożyliśmy także konkretne rozwiązania, aby pomagać.

Jeszcze jako ING Życie, mając świadomość, że w ostatnich latach w Polsce liczba osób chorych na raka dynamicznie wzrosła, przy wsparciu ekspertów w tematyce onkologii, podjęliśmy inicjatywę pod hasłem „Zrób Rakowi Wspak”. Miała ona – poprzez niestandardowe działania, budzące pozytywne emocje – edukować Polaków jak zasady profilaktyki zdrowotnej przenieść do codziennego życia. Akcja zachęcała również do zmiany trybu życia oraz regularnego kontrolowania stanu swojego zdrowia. W podjętych działaniach udostępnialiśmy więc możliwość przeprowadzenia darmowych badań pod kątem nowotworów oraz zbieraliśmy środki  dla osób już dotkniętych tą chorobą.

Włożyliśmy dotychczas wiele energii w działania mające na celu propagowanie profilaktyki nowotworowej. Dziś wiemy, że przyniosło to wymierne korzyści. Dzięki współpracy i synergii naszych działań z wieloma partnerami – fundacjami i stowarzyszeniami – przebadało się z nami 3000 kobiet, a 10 000 odbyło konsultacje z lekarzami. Wysłaliśmy także prawie 9000 zaproszeń na bezpłatne badania onkologiczne. Aktualnie, już jako Nationale-Nederlanden rozszerzamy spektrum naszych działań i tym samym robimy kolejny krok w tak ważnym temacie, jakim jest profilaktyka zdrowotna. W rozpoczętej przez nas kampanii „Cieszę się, że to zrobiłam/zrobiłem” po raz kolejny podejmujemy temat chorób nowotworowych. Tym razem działania adresujemy również do mężczyzn. Z organizatorami kampanii Movember Polska połączył więc nas wspólny cel – przekonanie panów do stosowania profilaktyki nowotworowej. Wierzymy, że dzięki takim niestandardowym akcjom zachęcimy mężczyzn do troski o to, co najważniejsze – własne zdrowie i życie. Bo profilaktyka nowotworowa to nic skomplikowanego i trudnego. Wystarczy tylko chcieć wdrożyć jej zasady do codziennego życia i konsekwentnie je stosować. Warto, bo jest to najprostszy krok do zdrowia.

- mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Nationale-Nederlanden.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Od gentlemanów dla gentlemanów - każdy komentarz mile widziany.