czwartek, 13 października 2016

Nationale-Nederlanden ponownie wspiera Movember

Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny możemy wspierać Movember, ponieważ profilaktyka nowotworowa jest nam szczególnie bliska. Realizujemy ją nie tylko poprzez produkty pozwalające zabezpieczyć zdrowie oraz życie klientów, ale również angażując się w takie działania jak listopadowa akcja. Zarówno nam, jak i organizatorom Movember przyświeca bowiem podobny cel – chcemy propagować profilaktykę nowotworową wśród mężczyzn, dla których jest to wciąż temat tabu. 
Warto tutaj zaznaczyć, że w dzisiejszych czasach coraz więcej osób pragnie dbać o własne zdrowie, co potwierdzają badania. Według raportu „Miej serce do zdrowia” zrealizowanego przez Millward Brown dla Nationale-Nederlanden aż 77 proc. kobiet i 67 proc. mężczyzn jest zdania, że prowadzi zdrowy tryb życia. Należy przy tym jednak podkreślić, że nowotwory wciąż są jedną z najczęściej spotykanych chorób cywilizacyjnych. Właśnie dlatego wskazana jest dalsza edukacja społeczeństwa w zakresie profilaktyki zdrowotnej. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego już w ubiegłorocznej edycji wspólnie z organizatorami i partnerami listopadowej akcji rozdaliśmy ponad 30 tys. broszur edukacyjnych dla mężczyzn. Zorganizowaliśmy także 12 spotkań w barbershopach, podczas których, w swobodnej atmosferze, blisko 1100 Panów dyskutowało o profilaktyce.
Teraz zależało nam, aby obecna edycja została rozszerzona o bezpłatne, ogólnopolskie badania, które pozwoliłyby mężczyznom zadbać o własne zdrowie. Dzięki wspólnej pracy udało się nam zrealizować ten cel. W związku z czym, przez cały listopad, Panowie będą mogli skorzystać z darmowych, profilaktycznych badań USG wykonywanych przez lekarzy specjalistów. Specjalne stanowiska zostaną ustawione w dużych centrach handlowych siedmiu miast w Polsce. Pomoże to wzbogacić bardzo ważną teorię, stanowiącą trzon poprzedniej edycji, o równie wartościową praktykę zdrowotną. Warto także, aby samobadanie i regularne wizyty u lekarza weszły Panom w nawyk. 
Wierzymy, że działając wspólnie możemy zachęcić mężczyzn do zadbania o tak ważną rzecz, jaką jest ich własne zdrowie.
 – Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Od gentlemanów dla gentlemanów - każdy komentarz mile widziany.