poniedziałek, 22 maja 2017

MOhistorie - Wybrzeże Gdańsk

Nagraliśmy dla Was pierwszy spot promujący Movember w tym roku... już w maju. Robimy to wspólnie z piłkarzami ręcznymi Wybrzeża Gdańk... dla jaj!
W tym roku akcja zaczyna się zdecydowanie wcześniej, by przypominać Wam, panowie, że o zdrowie należy dbać regularnie, nie tylko zaś w listopadzie. Dlatego też przez kolejne miesiące, aż do listopada, Movember Polska prezentować będzie kolejne filmy zachęcające do profilaktyki męskich nowotworów.
Pierwszy z nich powstał przy udziale szczypiornistów Wybrzeża Gdańsk. Wszystkie spoty przygotowane zostały przez VIDEOactions, agencję filmową odpowiedzialną m.in. za filmy promocyjne kampanii Movember realizowane dla Nationale-Nederlanden już w ubiegłym roku.

Wszystkie newsy dotyczące tegorocznej kampanii znajdziecie oczywiście poniżej, lecz przede wszystkim chcemy pochwalić się pierwszą historią - miłego oglądania i prosimy - podawajcie ją dalej!


W kampanię zaangażowani są również dotychczasowi partnerzy akcji: Nationale-Nederlanden, Affidea Polska i Marco sp. z o.o. Nationale-Nederlanden wspiera Movember w Polsce od 2015 roku, co umożliwiło rozwój serii spotkań w całej Polsce oraz organizację bezpłatnych badań USG, które przyciągnęły w 2016 roku setki osób w każdym odwiedzanym przez organizatorów akcji mieście. Serii bezpłatnych badań możecie się spodziewać także jesienią tego roku!
Affidea Polska wspiera kampanię merytorycznie, zapewniając rozwój bazy wiedzy na temat męskich nowotworów uruchomionej na stronie internetowej kampanii. Marco sp. z o.o. zapewnia po raz kolejny zawieszki łazienkowe dla mężczyzn, które przypominają o tym, że o swoje zdrowie należy dbać nie tylko w listopadzie.


Sportowcy znów wspierają Movember Polska!
Movember zauważyli na zagranicznych stadionach komentatorzy i zaczęli zapuszczać wąsy. Polska imigracja w Wielkiej Brytanii założyła fanpage, gdzie panowie namawiali do wzięcia udziału w akcji. Dzięki organizatorom kampanii w Polsce, Fundacji Kapitan Światełko, akcja rozpoczęła się na dobre w naszym kraju w 2014 roku serią spotkań z mężczyznami, by w 2016 roku przerodzić się już w ogólnopolskie torunee i blisko dziesięć eventów z bezpłatnymi badaniami USG dla Panów.
Dzięki Klinice Nova w 2016 roku wsparła na drużyna mistrzów Polski, ZAKSA Kędzierzyn-Koźle.

Czas na szczypiornistów! 
Badania profilaktyczne męskich nowotworów są proste i może zrobić je każdy. Aby jednak każdy mógł się o tym dowiedzieć, potrzebne jest rozmawianie o akcji Movember - dlatego PGNiG Superliga została Ambasadorem akcji. 
PGNiG Superliga składa się z 14 klubów z całej polski. Liga szczypiornistów to przede wszystkim zacięta walka na boisku i sport silnych mężczyzn. Dlatego idealnie wpisuje się w tematykę Movember. – Poruszanie tematów tabu, jakim jest walka z rakiem jąder i prostaty jest dla nas ważne, bo naszą ligę tworzą mężczyźni, a jak niestety wiadomo, nowotwory nie wybierają i choroba może dotknąć każdego, nawet najzdrowszego - mówi Łukasz Gontarek, Prezes PGNiG Superligi – Chcemy wesprzeć tę inicjatywę, zaangażować się w stu procentach w akcję, żeby pomóc jak największej liczbie osób, póki nie jest za późno. 

W ubiegłym roku na stanowiskach Movember przebadano ponad 1300 osób, w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Krakowie, Opolu, Kędzierzynie-Koźlu i Katowicach. 

Łącznie odbyło się 8 eventów głównych z badaniami, 1 event dodatkowy w Kędzierzynie-Koźlu (dzięki Klinika Nova), 2 eventy dla firm wspierających akcję – CISCO w Krakowie oraz Nationale-Nederlanden w Warszawie. Podczas badań wykryto blisko 20 przypadków nowotworów.
Rozdano 45 000 zawieszek przypominających o badaniach i 6 000 „zosiek” uczących, jak samodzielnie badać swoje jądra pod kątem zmian nowotworowych.
Wysoką frekwencję na wszystkich organizowanych przez Movember Polska wydarzeniach zapewnili ambasadorzy akcji: drużyna ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, która użyczyła swoich Wąsów kampanii, aby zachęcić jak największą ilość mężczyzn do udziału w badaniach. 

Co w 2017 roku? MOhistorie i zachęcanie do badań
Fundacja Kapitan Światełko planuje wraz z PGNiG Superligą promocję badań przez cały rok. Zawodnicy - ambasadorowie PGNiG Superligi wezmą udział w spotach opowiadających „MOhistorie” czyli filmach przypominających o regularnych badaniach. Pojawią się materiały dotyczące zdrowia i profilaktyki nowotworowej, opracowane wspólnie z partnerami akcji. W październiku i listopadzie 2017 będą realizowane bezpłatne badania USG jąder w centrach handlowych w największych miastach w Polsce: Trójmiasto, Poznań́, Warszawa, Łódź́, Wrocław, Kraków, Katowice. 
Przygotowane zostaną również, jak co roku, wyjątkowe obniżki cen na zaawansowane badania diagnostyczne, w tym rezonans magnetyczny prostaty.
Mimo, że to zazwyczaj kobiety zachęcają swych partnerów, ojców czy braci do przeprowadzenia badań diagnostycznych, to uważamy, że każda akcja skierowana bezpośrednio do panów jest konieczna i potrzebna. Dlatego już kolejny rok z rzędu włączamy się w Movember – bo przecież najwyższy czas by panowie wzięli swe zdrowie w swoje ręce. Tym bardziej, że rezonans magnetyczny jest metodą diagnostyczną, która jest nieinwazyjna, bezbolesna oraz niezwykle precyzyjna – mówi Joanna Borczak, Dyrektor Marketingu w Affidea.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Od gentlemanów dla gentlemanów - każdy komentarz mile widziany.