Włącz swoją firmę

Współdziałanie w ramach akcji

Twoja firma może pomóc nam budować najbardziej stylową kampanię edukacyjną w Polsce. Działamy od 2014 roku angażując coraz więcej osób, firm i instytucji w akcje związane z profilaktyką męskich nowotworów. Nasze akcje odbijają się szerokim echem w mediach, posty w portalach społecznościowych cieszą się doskonałym odzewem fanów, a na spotkania przychodzi wielu mężczyzn chętnych dowiedzieć się więcej o swoim zdrowiu.
Napisz do nas na adres partnerzy@kapitanswiatelko.pl i dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić. Prześlemy Ci również dane dotyczące skuteczności akcji i zasięgów, jakie uzyskujemy; omówimy plany na nadchodzący listopad i obecność Twojej marki w kampanii w Polsce.

Wsparcie akcji

Zapraszamy Was jako firmę, do zostania partnerem Fundacji Kapitan Światełko, organizatora kampanii Movember w Polsce. Oprócz działań dla pracowników (o tym poniżej) mamy wówczas także możliwość współdziałania przy promocji kampanii i prezentowaniu Waszej firmy jako partnera akcji Movember Polska.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma dołączyła do grona instytucji wspierających kampanię Movember w Polsce, skontaktuj się z nami z odpowiednim wyprzedzeniem. Zwykle planowanie działań na kolejną edycję Movember zaczyna się już w marcu.

Spotkania dla pracowników

Takie spotkania mamy w toku akcji zwykle dwa - na rozpoczęcie kampanii Movember, żeby opowiedzieć wszystkim, jakie są jej założenia, skąd się wzięła, oraz aby przede wszystkim porozmawiać na temat męskiego zdrowia. Mówimy o wczesnym wykrywaniu nowotworów jąder i prostaty, badaniach i leczeniu raka. Wówczas przygotowujemy także konkursy dla załogi, rozdajemy materiały edukacyjne i zapraszamy na bezpłatne badania w najbliższej dla Was lokalizacji.
W toku kampanii działania w Waszej firmie realizowane są przez pracowników. Powstając w 2004 roku Movember opierał się na założeniu, że Panowie zapuszczają Wąsy, a Panie "głosują" na nich poprzez puszki z wizerunkami Wąsaczy. Głosowanie trwa przez cały miesiąc, a środki przekazywane są na bezpłatne badania w ramach akcji Movember Polska. We wszystkich firmach, w których działamy, oprócz materiałów edukacyjnych, jest to podstawowa forma movemberowego wsparcia. Wąsy prowokują do dyskusji o męskim zdrowiu, a głosowanie na wąsaczy umożliwia rozwój akcji. Proponujemy także pakiet dla zwycięzcy, który uzbiera największą kwotę dla kampanii. 
Oprócz tego w wielu firmach realizowanie są także działania wspólne dla panów i pań - na przykład charytatywne licytacje wypieków czy obiadów, z których dochód przekazywany jest na akcję. 


Movember dla Twoich klientów

Bez względu na to, czy Twój biznes działa by dostarczać dobra i usługi dla indywidualnych klientów, czy raczej w obszarze B2B, wspólnie przygotujemy plan działań, który umożliwi Twojej firmie pokazanie się także w oczach klientów, jako odpowiedzialna instytucja wspierająca najbardziej stylową kampanię roku.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Od gentlemanów dla gentlemanów - każdy komentarz mile widziany.