
W duchu filozofii marki: „Better Life, Better World”, Panasonic angażuje się w projekty społeczne zarówno globalnie jak i lokalnie – a w tym roku dołącza także do akcji Movember Polska, wspierając tym samym projekt zwiększania świadomości profilaktyki zdrowotnej u mężczyzn.
#GroomingIsCaring to konkurs prowadzony w social media Panasonic z wąsami w roli głównej - każde zgłoszenie konkursowe, które weźmie udział w akcji, to złotówka wpłacona przez Panasonic na fundację Kapitan Światełko, organizatora akcji Movember w naszym kraju.
Dodatkowo w dniach 13.11- 30.11 przy zakupie wybranych modeli golarek i trymerów, Panasonic przeznacza 20 zł za każdy sprzedany produkt, na wsparcie Fundacji i podniesienie świadomości społecznej dotyczącej problemów zdrowotnych mężczyzn.
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Od gentlemanów dla gentlemanów - każdy komentarz mile widziany.